Ready to go!

Aloha! Jag var jämt tvungen att säga en snabbtanke jag fick, så jag inte glömmer bort den. Det är en riktigt filosofisk en! Jag såg en presentation som sade: "--Jag är riktigt blyg när jag träffar nytt folk. Det tar ett tag innan jag blir mig själv.--" Men, då tänker jag så här. Om hon blir blyg när hon träffar nytt folk, så är ju det en del av henne. Då blir hon ju inte sig själv efter tag, utan hon är det redan för blygheten är ju en del av henne. Så, in conclusion, kan man ju inte säga så...

För övrigt, har jag varit riktigt upptagen med att inte göra någonting. Det är riktigt uttröttande faktiskt. Så mycket så, att jag inte haft energi till att blogga *le*. Det har varit nationella prov, andra prov, skolan över lag, jobba mig upp på två ben igen, sömnproblem, Aspergersfunderande, LSS och allmänt oroande. Men, det kan kanske klara upp sig nu.

Jag har också bestämt mig för att inte bara ska jag på SpringPride, Karlstad och Stockholm Pride och Arvikafestivalen. Jag vill på Peace&Love i Borlänge också och leva livet i sommar samt spränga en trumhinna eller så. Så jag söker funkjobb på Peace&Love också, även om detta, också, kan vara löst tack vare en liten sjukling. Även om hon själv inte vet om det än. (Tack!)

On a last note, så jag måste jag tillägga att även om nyheten är smått gammal, så har det nu blivit lagligt för mig att gifta mig. Även om detta är väldigt långt i framtiden! *le*

PEACE OUT!

söndag, mars 15, 2009 kl. 14:44

6 Comments to "Ready to go!"

är jag den lilla sjuklingen?

Självfallet :)

jaså du svarar här på kommentarerna ;)
inte konstigt att ja aldrig får svar då

btw, malena ernman hette hon som vann :)

Ja, här svarar jag ^^

Jo, jag har också listat ut det x.x Så vi säger att det var ett litet typo :D

hehe

men du! svara gärna i kommentarer till mig för jag är sällan in å kollar efter att ja kommenterat ;)

yes! vi kan ta my little pony-race på erasn vhs när filmen kommer! betalade in den nu :)

Skicka en kommentar