So, take it to the stage in a multicoloured jacket

Aloha! Sitter i soffan och väntar på pizzagubben så jag tänkte se ifall jag kunde vränga ut lite fler ord idag. Vem vet? Jag kanske lyckas slå mitt rekord snart! Men, jag har faktiskt något kul att berätta. Förra sommaren så hade jag ju en himla massa planer men de flesta rann ut i sanden - förutom Arvikafestivalen - och detsamma har jag ju iår, självfallet. Skillnaden är bara att i år är det låsta planer. Det blir Peace&Love, det blir Queertopiafestivalen och det blir KAOS. Samt eventuellt Arvika i år igen.

Fick nämligen information om när och vad jag ska jobba med under KAOS för någon timme sedan. Områdesvårdare: "Dina uppgifter blir att hjälpa besökare på plats, hålla rent och snyggt på festivalområdet, se till att alla har det bra och också vara en av de som syns mycket "ute" på festivalen och därmed också blir lite av ett ansikte utåt. Som områdesvårdare skall ni också vara beredda på att rycka in där extra hjälp behövs. I och med att ni arbetar ute på festivalen ges också möjlighet att höra och se mycket av konserterna som pågår."

Wicked!


söndag, maj 16, 2010 kl. 17:19

3 Comments to "So, take it to the stage in a multicoloured jacket"

Jo, nu har jag åter igen blandat in socialtjänsten och min
kontaktperson för att även de skall tjata på dem..

När jag var inlagt för ett år sedan påbörjade de en
ADHD-utredning, och den visade utslag på att det kunde
vara mitt problem.
Nu i efterhand finns det inga uppgifter på att jag någonsin
skall ha gjort ett sådant test (?)

Jo, men jag tror ändå att det är Borderline.

Det senaste halvåret har jag läst på mycket
om det och barn-borderline, och jag blir mer
och mer säker på det..
Och vissa psykologer har också sagt att de
tror att det är det det handlar om.

Därför vill jag få det bekräftat så fort som
möjligt.

Precis !
Och jag behöver veta, både för behandlingens
skull, och för min egen..

Skicka en kommentar