So dance, fucker, dance. You never had a chance.

Aloha! Hade en dålig dag igår. Sådan där när oavsett hur mycket man än försöker så lyckas man bara irritera skiten ur halva världen, följt av en sjuhelvetes massa skuldkänslor. Så med risken att bli mordhotad av resten av världen, så gömde jag mig i en liten del av internet där ens föräldrar skulle misstänka en som en skolmassakertonåring om de hittade en. Nah, kanske inte.

Point being, jag har gjort väldigt lite de senaste två dagarna. Försökte mig dock på lite faktorisering av andragradsfunktioner tidigare med tanke på att jag ett x antal tal att komma ikapp med. Annars har jag tagit en liten promand med G tidigare idag. Mycket politik och även det varit mitt senaste specialintresse så börjar även jag önska att imorgon kan vi nog bra gärna hoppa över.

Apropå det... Igår - läs: fredag - så tröttnade jag på all smutskastning inom politik. Också anledningen till varför jag ogillar den så mycket. Varför är folk så jävla intelligensbefriade att de måste kalla andra för intelligensbefriade om de inte tycker likadant? Ta debatten på tv4 i torsdags som exempel. Våra blivande ledare av Sverige kunde inte hålla kommentarerna i styr så de blev till och med ombedda att tillägna 15 sekunder åt att vara trevliga. Och inte ens det lyckades de med. Reinfeldt gillar att dammsuga? What the fuck...?

Vad hände med det faktum att de har miljontals djurs liv och dess kvalite att ta hand om? Om de skulle spendera lika mycket tid att samarbete som de gör med sitt motarbete så kanske - kanske - de t. ex. inte skulle behöva käftas om SDs väg till vågmästarroll och kanske fixa ungdomsarbetslösheten utan att varken höja skatterna eller sänka lönerna. Fast man borde kanske ta hänsyn till att trots medelsvenssons behov att vara trevlig och omtyckt av alla förlorar ganska starkt emot människans biologiska behov att skada och mörda andra både psykiskt, fysiskt, mentalt och vad fan else.

Med detta i åtanke, så vill jag rösta på vänstern och Lars Ohly som utnyttjade sina 15 sekunder väl på ett sätt som gjorde till och med mig inspirerad.
Passion for the win.

PEACE OUT!

The Offspring - You're gonna go far, kid

söndag, september 19, 2010 kl. 02:18

0 Comments to "So dance, fucker, dance. You never had a chance."

Skicka en kommentar