Sankt Valentin

Nu ligger jag här, i mörkret som kramar mig. Ännu en dag förbi, en Alla Hjärtans Dag. Inte för att jag direkt "hatar" dagen, den är bara milt störande... Hittills, det bästa minnet jag hade, var en dag då jag och en kompis beslöt oss för att bojkotta skiten. Vi köpte oss ett par djupfrysta tårtor på ICA, snodde ett par gafflar i skolans matsal, satt och åt delar utav tårtorna i ett litet lusthus bakom Åsfjärdens Utbildningscenter. Efter det vandrade vi upp till Bad- och sporthallen, badade, åt lite till, badade, och sedan åt vi det sista utav tårtorna, som nu var tinade, i bastun innan vi tog bussen hem. Kort sagt, en riktig sympati-fest.

Idag dock, fick jag lite kul då när i bil förut skulle till Grums och handlade. Det blev lite missförstående och vi vart lite mer i bilen än planerat. Till slut var vi en stor hund, en förare, jag, och fem till. Jag och hunden delade på bakageutrymmet. Utöver det, har jag tillbringat denna kalla sen-vinterdag till att rensa min musik så att listan var så städad som jag vill ha den. Det tog mig ungefär nio till tio timmar.

Min fantasi har återigen sprungit iväg med mig också. Jag är en drömmare ända in i märjen och fantiserar konstant om allt och inget som kanske eller kanske inte faller mig i smaken. Men, förvånande nog fanns nu en liten råtta med i denna framtidsdröm, som tar plats om kanske tio år. Och det slog mig, att det skulle vara riktigt kul om ni höll ihop så länge faktiskt! Ni två, jag, och antingen en flicka eller pojke för mig där vart-jag-än-nu-bodde-i-världen. Riktigt kul faktiskt! Säg det till honom! Man kanske kan se det som ett "Okej, jag accepterar att du kommer och inkräktar och stjäl min systers lilla oskyldighet. Välkommen till familjen! ;) "-type of thing. *le*

Jahopp, det var väl allt för tillfället skulle jag tro. Grattis på Alla Hjärtansdag, little lovelies! 'Til we met again... *blows a raspberry*

söndag, februari 15, 2009 kl. 00:33

2 Comments to "Sankt Valentin"

Märgen ;) Sry, int emeningen å vara tölig ;)

Skicka en kommentar