From the confines of our mind

Aloha! Det regnar. Fy fan vad underbart, eller hur? Jag läste en bok om talmagi för några veckor sedan. Natten till min födelsedag faktiskt. När jag tog bröt ner mitt numerogram fick jag fram att min livsväg var siffran 7. Vad som var intressant med det var att där stod det att jag skulle älska vatten, finna lugn i vatten. Och just den biten av boken var mest intressant.

Jag älskar vatten, jag älskar månen, jag älskar nätter, jag älskar... allt som har med de att göra. Det har med kraften i vatten att göra. Visst, eld och jord är kraftfulla, mäktiga till och med. Men det är ju ytligt, eller hur? Luft och vatten, speciellt, kan vara lugnet självt innan det slår till med en styrka mäktigare än något annat. Det var det som drog mig till vatten. Jag kallade mig själv till och med för Siren ett tag.

Så nu, när jag märkte att vatten öste ner i mängder, så, ja, jag slet av mig kläderna jag hade på mig, kastade på mig min nya klänning, släppte ut håret och sprang ut barfota. En sådan enkelt sak, en sådan speciell sak för mig, är underbar. Att låtsas, kanske, att man är en älva och dansa runt i grönt gräs i en klänning som fladdrar omkring en när man stänks av regnet. Helt befriande fritt. Det är magiskt för mig...

PEACE OUT my dears!

Serj Tankian - Empty walls

tisdag, maj 19, 2009 kl. 14:58

0 Comments to "From the confines of our mind"

Skicka en kommentar