Glory to the brave

Aloha! Long time, no see, huh? Shit, det var verkligen längesedan jag skrev men fan, mitt liv har varit som krossat glas de senaste veckorna. Först nu börjar jag kunna limma ihop delarna igen. Jag vet inte ens om jag har ett gäng läsare, men jag hoppas innerligt att om jag haft, att jag inte tappat några!

Det är nämnligen så att ett par dagar in på mitt påsklov, fick jag ett samtal att någon mycket nära till mig hamnat på sjukhus igen för tredje gången sedan December. Det var också tydligen värre än de trott innan. Jag reagerade inte direkt... eller jo, det gjorde jag. För jag blev besatt av att planera en fanfiction jag tänkt på länge. Och sakta men säkert kopplade jag ner allt annat i mitt fram tills ungefär en vecka senare och jag fått ytterligare en uppdatering om läget som allt brast. Badly.

Det börjar klara upp sig nu dock och personen ifråga är så gott som hemma igen. Kanske ska träffa personen imorgon också, när vi firar min sextonde födelsedag. Som jag för första gången i mitt liv inte ser fram emot, så det är väl ett tecken på läget. Men, man får bita ihop och rida ut stormen så gott man kan. Det är lite mer än månad kvar till skolan är över och då kan jag slappna av helt. Och Morgana fy fan satans skap ser jag fram emot det!

Som en höjdpunkt på allt dock, har jag äntligen fått min piercing. Vaknade imorse och det såg ut som om jag fått en ordentlig käftsmäll. Var lite orolig för det känns som om det här smycket är kortare än det förra och svullnaden nu tryckte väldigt. Det avtog dock en efter en halvtimma eller så...

Vilket intressant inlägg det här var, eller hur? Haha, jag har just smällt i mig säsongens premiärgrillade mat och är übertrött. Så, jag sätter punkt förtillfället så höres vi snart!

PEACE OUT!

Och grattis till liten söt rödtopp som fyller år idag och ett otroligt stort grattis till alla par som idag äntligen fick gifta sig! Nu visar vi alla heteros hur man klarar sig 'til death do us apart, eller hur? ;)

Hammerfall - Glory to the brave

fredag, maj 01, 2009 kl. 21:14

0 Comments to "Glory to the brave"

Skicka en kommentar