Aloha maroona :)

Aloha! Nu skriver jag här igen. Har dock inte varit i skolan idag, tyvärr. När man störtvaknar 8.25 på morgonen, bor fem kilometer från skolan och haft feber hela kvällen innan så är det liksom ingen idé att skynda, stressa och jaga för en så kort skoldag som våra fredagar är. Så jag har varit hemma. Jag börjar dock bli extremt trött på att vara halvsjuk och lite dålig fram och tillbaka. Vill vara helt frisk och kry. Och när man ändå talar om önskningar, vill jag ha sommar och mitt nya liv som väntar.

När man ändå är på ämnet, så fick jag faktiskt min rangordningslista för gymnasieansökningen klar idag. Det blir som följer:
  1. TIME på Älvkullen
  2. Specialutformat NV med SP-drag på Älvkullen
  3. Design på FUGIK
  4. Specialutformat NV med SP-drag på Tingvalla
  5. Teknikprogrammet på Älvkullen
Vilket är mycket, mycket kul och ååh vad jag ser fram emot det.

Annat som hänt under dagen är ett litet videosamtal med liten söt rödtopp som ibland var lite hysteriskt at times. Finns bilder på en del grimaser som båda gjort. Jag lägger dock endast upp några på mig:


Jaa, det har varit min dag hittills, förutom lite ytterligare information om en intervju som RFSL Ungdom (Världens bästa ungdomförbund, som det också står på t-shirten jag har på mig på bilderna) i Mars. Men, rätt dryg dag annars. Tjingeling!

fredag, januari 23, 2009 kl. 15:46

0 Comments to "Aloha maroona :)"

Skicka en kommentar