Today's update...

Nu är man vid datorn igen. Är extremt uttråkad idag, och en trötthet och massiv, pulserande huvudvärk har tagit all ork ur mig. Men, nu mår jag lite bättre. Till och med så, att jag känner för att försvinna in i riktigt djup och mäktig musik. Tips? Tänkte gå in på YouTube och lyssna på Renegade, men så plötsligt så i historiken fanns länken till Plague från Prince of Egypt och den... den... Den ryser man av. Tyvärr, så är min dator en laptop, och de flesta vet ju att ljudet är kasst i dem om man inte mellankopplar med externa högtalare. As it is, ur mina hörlurare strömmar ingen hög volym.

On another note, någon random, anynom typ kommenterade på min bilddagbok och frågade vilket gymnasie jag skulle söka. Vilket in itself, stör mig lite. För jag vet inte vem denna random, anonyma typen var som frågade. But then again, internet är som internet är. Och jag älskar ju internet!

Peace out! *fredstecken*

lördag, januari 24, 2009 kl. 16:47

0 Comments to "Today's update..."

Skicka en kommentar