Fifty-eleventh time's the charm, surely...

Är det egentligen inte komiskt hur vissa försöker och försöker hålla sitt skrivande igång? I alla fall, jag tillhör denna enorma skara, tyvärr, tyvärr. Ett nytt försök ska dock göras, så mycket är säkert. Jag har ju lyckats hålla min fanfiction vid liv sedan Juli '07 nu, which oughtn't to count for nuthin', am I wrong? Självfallet inte, lite arrogant sådär.

Vilka sjuka, konstiga, fundersamma, otroliga, random tankar och rants jag lägger upp dock, avsäger jag mig allt ansvar för nu, i början, bara för att ha det sagt. En förvarning sådär. Är lite halvt som halvt bipolär i vad fan jag kan komma och tänka på i helt oförståliga situationer. Men men, shit happens, deal with it. Vad kan då dyka upp? Allt mellan himmel och jord, såsom HP-dyrkande, gymnasietjat, religionspropaganda, framtidsvisioner och allmänt babbel. You are, once more, henceforth warned ;)

Men nu, little lovelies, kallar det varma vatten i våran kalla källare för en dusch. Hasta la vista! But I will be back^^*

tisdag, januari 20, 2009 kl. 21:05

2 Comments to "Fifty-eleventh time's the charm, surely..."

Posted by Anonym ( 20 januari 2009 kl. 21:51 )

Oh, kommer nog fortsätta läsa.. Om du påminner mig :D Skönt att du äntligen skriver på svenska ;)

Posted by Anonym ( 22 januari 2009 kl. 08:45 )

Ah, that's right.. Darn *smakes head with hand* I'm supposed to read that one.. Haha, oh, well I'll just have to start somewhere don't I.. Well back to school for this little lost soul :P

/Kach

Skicka en kommentar