Puh... Urgh, lång dag känns det som, eller mer... utdragen. Men finally, ligger man här på golvet i lugn och ro, musik tätt intill öronen och en efterlängtad påse med chips bredvid sig. Ååh som man längtat. Inte för att dagen varit tråkig (vi hade matte två gånger, så hur någonsin kunde dagen vara tråkig??) bara lite vanlig.

Man går upp, man gör sig iordning, går till bussen, svenska, matte, SO, lunch, musik, SYV en stund, och matte igen, hem för att sedan rusa in till den lilla större staden här i de värmländska skogarna. Sedan, ja, så hamnar man här igen.

Men, just ja! Haha. Hade ju min lilla diskussion med min lärare och en kompis angående vilka som var bäst. Monte Pyton, Galenskaparna & Aftershave eller Stefan & Krister. Detta är en väldigt meningslös konversation då, eftersom det är ju helt uppenbart att Monte Pyton tar hem pokalen. De är ju liksom humor personifierat, pure and simple, end of discussion, the end, get out, good bye! ^^ Det hela, självfallet, påminde mig om en viss replik som jag haft i hjärnan hela dagen: "The Knights who say 'Ni'!" Haha, det är något fel på mig ibland. Och, bara för att vara lite random, kom jag just och tänka på mitt Samuraisvärd/The Force-episod i skolan för några månader sedan, men detta, little sweetlings, ska vi inte tala om.

Annars för att underhålla mig nu hade jag nästan tänkt renskriva min förklaring av min religion som jag skickade till en bekant runt nyår. Skulle vara kul att ha hela min tro nerförklarad, redo och klar, så att nästa gång man får en tanke är det bara att öppna dokumentet och typa in en ny liten notis. Japp, det ska jag nog göra. Kanske. Förmodligen. Troligen. Om jag orkar. Hare! :)

onsdag, januari 21, 2009 kl. 17:43

1 Comment to " "

Posted by Anonym ( 22 januari 2009 kl. 08:43 )

Håller med dig när du säger att Monthy Python är den bästa :) Visst så är de andra bra de med, men inget slår "we are the knights who say Ni" haha, skrattar varje gång jag tänker på den scenen :P

// Kach

Skicka en kommentar