För i helvete!

Nu har mitt humör rasat. Jag gjorde nyss ett försök att lista ut vad jag behöver göra i skolan....
  • Fysikprov
  • Biologiprov
  • Geografifördjupning
  • Engelskafördjupning
  • Historiaprov
  • Hemkunskapsläxförhör
  • Musikprov
  • Musikprov (Ja, två stycken)
  • Musikinlämning
Vad jag kan komma på för stunden. Och allt det här är saker som skulle ha varit gjort för längesedan eller som ska göras innan påsklovet. Som börjar på fredag.

Jag visste att jag missat en del p.g.a frånvaro för jag inte orkat kämpa den dagen. Eller sömnbesvär innan jag fick mina sömntabletter. Jag visste det, och jag har bett mina lärare i månader att hjälpa mig med en jävla lista eller något med saker jag måste göra, och när jag ska göra dem. Att de ska hjälpa mig prioritera. En klassföreståndare lovar och lovar men håller inget utav sina löften och den andra motsäger sig helt att jag har några legitima skäl och behov av hjälp, som helt reducerar mig till tårar.

Men jag behöver det stödet! Jag försöker så gott jag kan, men det går inte, det funkar inte, jag klarar det inte själv! Varför fan tror de jag gick till LSS för just den hjälpen för?! Allt jag begär är att jag ska få hjälp att planera skiten så jag kan göra arbetet sedan! Men jag kommer fan inte igång för jag drunkar i det, det är för mycket. Och det går i jävla förbannade onda cirklar! För kan jag inte göra något, får jag ångest för det, orkar inte en dag och missar något mer, så jag får mer och göra så allt börjar fan om igen!

Vad mer kan jag göra? Finns det någon jag kan gå till som kan få fart på dem, så de hjälper mig? Det är två månader kvar, det är kritiskt, jag måste ha den nu annars brister det och jag får börja om från början igen...

(edit: Angående de där 250-265 poängen jag beräknas få...
Det är endast om den listan här ovan är gjord, plus allt nytt som kommer komma.)

tisdag, april 07, 2009 kl. 18:38

0 Comments to "För i helvete!"

Skicka en kommentar