Hole in the ground (or in my lip)

Aloha my sweetlings! 29 April, kl 17:00 är dags! På Skin Deep Tattoo i Karlstad som förra gången. Shit. I'm barely coherent at the moment! *le* Det ska bli sjukt kul! Det var ju planer på snakebite redan förra året, men de lades på is ett tag. Jag tänkte vänta minst ett år. Nu blir det ju inte fullt ut ett år, men close enough. Fan alltså! Jag är glad nu!

Och faderskapets reaktion: "--Du har ju redan så då spelar det ju ingen roll om du gör en till?--" Jag var nervös ett tag när han började säga det. Trodde han skulle säga att "då behöver du inga flera". För jag tänkte faktiskt respektera vad han sa och då vänta ett par år till. Men nu, nu händer det om knappt fyra veckor. Underbart!

PEACE OUT! ;)

torsdag, april 02, 2009 kl. 15:44

1 Comment to "Hole in the ground (or in my lip)"

Hej du! Jag väntar på nästa inlägg, det var några dagar sedan sist!

Skicka en kommentar