Running out of good song titles...

Är inte jag duktig? Är inte det här mitt femte inlägg på två dagar? *duktig*

Först och främst, vill jag tacka den random människa som kommenterade om min drömmar och om att jag kommer nå dem. Det värmer att någon för mig helt okänd människa kan säga så. Så tack!

För det andra, så har jag blivit officiellt funktionär till Arvikafestivalen 2009. Det, om något, är underbart! Det är inte bara det faktum att jag ska till festivalen i sig och se, höra och upptäcka ny, skön musik som är fantastiskt utan det är hela upplevelsen. Och att veta att jag kommer ha något att göra, inte att bara driva omkring bland totalt okända människor på festivalliv. Även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra förutom lite allt möjligt centrerat runt Apollo. Hälla upp kaffe, hämta mat åt chefen med kom-radio och inget toalett-och-camping-städande är i princip allt jag vet för tillfället. *le* Jag vill inte ha för stora förhoppningar, men fan alltså, jag längtar! Nu håller jag bara tummarna för jobb på Peace&Love också!

För det tredje, så funderar jag på en piercing till. Jag har elva stycken hittills. (Beroende på vem man frågar, jag vet! *le*) Men en till skulle inte sitta fel. En till i läppen så jag får snakebite. Jag får, men bara om jag betalar den här själv. Men då gäller när? Jag vill inte göra för sent in på sommaren, av uppenbara skäl, men den första i läppen gjordes 2 Juli förra året och läkte fint på ett par veckor. Så jag skulle kunna göra den strax innan SpringPride i E-tuna och allt är lugnt. Då har jag råd också, i och med att jag får 500:- i April men ändå inte vara utom pengar på Pride, för jag fyller år då. Hmm... Det tål att tänkas på. Fan liten söt rödtopp, du fick mig på dessa tankar igen! *le*

En liten belöning kanske, för att jag, trots all skit, kommer klara skolan?

Anyhow, PEACE OUT! :)

onsdag, april 01, 2009 kl. 23:21

0 Comments to "Running out of good song titles..."

Skicka en kommentar