Jaaaaaaaaaaaaa!

Jag kommer nog in! FAN! Jag kommer nog in! Shit alltså!

Kollade Dexter (intagningssajten för gymnasiet) nu, och preliminärintagen hade lagts ut. Karlstads Internationella TIME-utbildningen låg på 235 poäng. Slutintagen förra året var 265. Jag beräknas få runt 250-265 om jag fortsätter som jag gjort. Vilket betyder att även utan Fri Kvot kan jag komma in! Fatta vilken känsla! Vilken lycka! Jag vill bara störtgrina nu, även om jag inte kan sluta le! För jag kan komma in! Det är ännu mer verkligt nu!

Och även om jag skulle sakna några poäng, så har jag Fri Kvot, som jag kan beviljas (med större sannolikhet med tanke på att jag har en diagnos att backa upp det hela med), så HELL YEAH!

JAG KAN KOMMA IN!

PEACE FUCKING OUT! :D

måndag, april 06, 2009 kl. 20:21

1 Comment to "Jaaaaaaaaaaaaa!"

Posted by Anonym ( 6 april 2009 kl. 21:15 )

Grattis! Nu är du väl ett steg närmare din dröm!
Jag är imponerad av ditt sätt att uttrycka dig och din humor. Ser fram emot nästa inlägg.
Ge järnet resten av terminen och se fram emot utbetalningen av skatteåterbäringen!

Skicka en kommentar